poniedziałek, 8 lutego 2016

Jak tam motywacja ?




Chyba już trochę lepiej z moim "ogarnianiem" rzeczywistości.
Choć mój plan z wczesnym wstawaniem nie wypalił :(  Ale może "jutro się uda " 


Dwa lata temu zrobiłam sobie skarbonkę... do dziś nawet nie jest w połowie pełna. 
(optymistycznie) 

Wrzucam do niej dosłownie wszystko... monety, stare bilety, guziki...
Więc z mojej skarbonki zrobiło się coś w stylu "słoika wspomnień", który ostatnio jest bardzo modny.
Jestem ciekawa kiedy moja świnka się zapełni i przyjdzie ten okropny moment, gdy będę musiała ją...zabić... Tę skarbonkę



Tak to Świnka Skarbonka zrobiona z papieru ( z tego co wiem to większość zapewne robiła coś podobnego w podstawówce )
To jest świetna zabawa ! P O L E C A M !
Nie malowałam jej oczu ani żadnych innych "dodatków", bo wiem, że kiedyś będę musiała  ją rąbnąć :D
A nie chciałabym aby patrzyła na mnie słodkimi oczkami podczas tej okrutnej czynności.
Dlatego pozbawiłam ją wszelkich słodkich elementów, choć i tak uważam, że jest urocza.


Chcesz stworzyć taką skarbonkę ? A może już taką masz ?

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł, bo nie jest to taka typowa skarbonka ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie umiem wcześniej wstawać :(

    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na skarbonkę! :)
    -------------------------
    inpiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda!
    od czasu do czasu uda mi się wcześniej wstać , ale nie ukrywam ,że jest to dla mnie wyzwanie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń