piątek, 12 lutego 2016

Piątek



Oprócz postanowienia, że będę wcześnie wstawać chciałam zacząć jeść bardziej "zdrowo".
Ograniczyłam słodycze i ogólnie fast foody.
I udało mi się ! Tak przez ponad miesiąc nic takiego nie jadłam.
Nadszedł tłusty czwartek i przypomniało mi się jakie słodkie jest dobre.
Raz na jakiś czas zjadłam kawałek czekolady...dwa... ewentualnie od razu całą linijkę... 
A jak już weszłam w trans słodyczy to i nawet całą tabliczkę... 
No bywa 
Przez ten miesiąc polubiłam bardzo sałatę. Na prawdę ta "gotowa sałata" w paczkach jest pyszna ! 
Jem ją na śniadanie obiad i kolację ! Pasuje do wszystkiego a i sama w sobie jest dobra. 


Tak pod warstwą tej sałaty jest BUŁKA 

Chwilę później...

Jem żelki, ach ta moja logika...


1 komentarz:

  1. haha a ja muszę chodzić spać później bo ostatnio jestem zmęczona :D Ja też zaczęłam jeść zdrowo ostatnio

    OdpowiedzUsuń